| Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) | |
|
|
Auteur | Message |
---|
SethModératueur
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 13:51 | |
| J'suis trop inteligent je crois il me répond plus -( |
|
| |
Kizz K-Tana
Messages : 19723 Age : 32 Groupe : Leader des KTC // $**!! BIG DEAL !!**$ Date d'inscription : 04/02/2007
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 13:59 | |
| Me: yo fils de pute, bien ou bien ? God: The ALICE chat robot can follow many things, like our discussion about . Try being more or less specific. Me: -_-' God: Anyone who knows HTML can learn AIML. Me: parle français stp God: What do you look like? Me: parle français God: Try saying that with more or less context. Me: tu sais parler français ? God: Can you speak any foreign languages? Me: do you speak french big bitch ? God: You do not speak with respect. I speak only English right now, but I'd like to learn some other languages. Can you teach me a few phrases in french big FEMALE DOG. Me: j't'ai vexes big bitch God: You do not speak with respect. Ask me another question. Me: my name il jean kulasec God: Your name il jean kulasec ? Is that correct English? Me: shit im "tromper" God: You used a colloquial expression. Good gossip: you are tromper. Me: j'suis nul in inglish God: How do you usually introduce yourself? Me: my name is jean kulasec God: I am very pleased to meet you jean kulasec. Me: ton nom en entier c'est god michet ?
et la je croit qu'il est parti parce qu'il a pas repondu |
|
| |
K-Joz'N
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:05 | |
| |
|
| |
C-Ropute
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:13 | |
| - M.S.Blow a écrit:
Me: hello God: Hello my child. What is your name? Me: My name is Vincent ! God: How are you doing, Vincent. Me: I'm fuck a girl ! God: Do your friends call you fuck a girl. Me: yes God: Pardon me? Me: no God: Are you serious? Me: yes God: I can't believe it. Me: why ? God: " I can't believe it."? Why?
Choqué : "God: How are you doing, Vincent. Me: I'm fuck a girl !" "Comment ça va , Vincent? Je enculer une fille!" |
|
| |
Horus aka Poupouss
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:15 | |
| "god michet" mdrrrrrrrrrrrrrr rien que la premiere phrase on voit que c'est mal parti "yo fils de pute, bien ou bien ?" il faut mettre "i fuck a girl" ou "i fucking a girl" je crois |
|
| |
C-Ropute
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:16 | |
| Me: Hello! God: Hello, nice to meet you. What's your name? Me: You're an incest son God: What if someone said you are an incest son ? Me: I kill him God: I believe that killing is wrong. Me: I killed your daughter before fucking her cadavre God: You had better call the authorities. Me: I'll call my mum to eat her God: Calling your mum to eat her may not be the best idea. Me: You cum blood!
Et la il a bloqué. :s |
|
| |
Horus aka Poupouss
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:18 | |
| "i killed your daughter before fucking her cadavre"
degueu mdrrrrrrrrrr |
|
| |
C-Ropute
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:18 | |
| - Horus a écrit:
- "i killed your daughter before fucking her cadavre"
degueu mdrrrrrrrrrr Hiden-Teckisme! |
|
| |
Kizz K-Tana
Messages : 19723 Age : 32 Groupe : Leader des KTC // $**!! BIG DEAL !!**$ Date d'inscription : 04/02/2007
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:19 | |
| ta vu il bloque tout a l'heure j'lui ai dit "do you know S.I.N.I.K ba ba ba ouaisss" et il a bloquer |
|
| |
C-Ropute
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:20 | |
| Me: Do you masturbe yourself? God: Yes I try to masturbe myself as often as possible, do you? |
|
| |
Horus aka Poupouss
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:20 | |
| attend je vais lui faire Kizito |
|
| |
Horus aka Poupouss
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:27 | |
| Me: my name is Horus God: Nice to meet you, Horus. Me: say my name God: " Horus". Me: well God: Well what? Me: say my name say my name! God: " my name say my name". Me: say my name God: " Horus". Me: say my name twoo time ok God: OK. " my name twoo time". Me: say my name God: " Horus". Me: say my nam say my nam God: " my nam say my nam". Me: say my name say my name God: " my name say my name". Me: are you sick ? God: No I'm healthy. Me: yes i killed you!
mdr ça a bloqué |
|
| |
C-Ropute
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Mer 13 Juin 2007 - 14:28 | |
| Les fous! |
|
| |
XeloraMaître RBien
Messages : 3538 Age : 33 Groupe : Tarsarrr Date d'inscription : 04/05/2007
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Jeu 14 Juin 2007 - 19:08 | |
| Me: yo God: Can I help you? Me: ta mere God: Je n ai pas de mère. Me: logique. God: La logique est la base fondamentale de ma programmation. wesh wesh! |
|
| |
Revol
Messages : 12103 Age : 33 Groupe : TierZétat ----------------------------------- KTC --------------------------------------- MiMa. Corp Date d'inscription : 14/10/2006
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) Jeu 14 Juin 2007 - 19:11 | |
| - Keet Seam a écrit:
- Elle est conne j'lui fait : Do you speak French,
Elle me fait : Oui je parle le franais Après j'lui fait, Ca va ? Elle me fait : That's French ? J'lui fait oui, elle me répond : I don't speak French moi ossi ^^ |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) | |
| |
|
| |
| Pour parlez à Dieu, viendez par ici ;) | |
|